Nadaje się do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych i jest kompatybilny z większością pojazdów. Dokładny pomiar ciśnienia w zakresie od minus 1 bara (30 mHg) do plus 0,7 bara (10 psi).
Zastosowanie
diagnostyka usterek silnika
jako tester podciśnienia kolektora dolotowego
diagnostyka usterek: przerwy zapłonu, słaba kompresja silnika, zbyt uboga lub bogata mieszanka paliwa, zbyt wczesny lub za bardzo opóźniony zapłon
wskaźnik doladowania turbiny (Turbo Boost) do wartości 0,7 bara
wykrywanie przeciekających wtryskiwaczy i pomp paliwowych
diagnostyka zaworów
przeprowadzanie testów ciśnieniowo - próżniowych na pompach paliwowych mechanicznych i elektrycznych (z wyłączeniem pomp wysokociśnieniowych stosowanych w silnikach z wtryskiem paliwa)
We have made every effort to ensure that the above data is correct, but we do not guarantee that the published information does not contain errors, which, however, cannot constitute the basis for any claims.